27 Ağustos 2012 Pazartesi

aşk insanın dokunduğu yerde.. mavilerde pembelerde.. buçuklu buruklu numaralarda



Bir gün blog sever bir kız varmış. bu kızın 36bucuk numaralı ayakları varmış ki bu yuzden kendisine pek ayakkabi bulamaz topukluda 36, klasik ayakkabıda 37 giyermiş, en büyük derdi ayakkabı bulamaması olsunmuş:) çünkü ayakkabılar hususunda ağlamaya mahkummuş :) hep denizlere dokunmakmiş isteği.  deniz sevdalısıymış. birgün o güçlü, kimi zaman hırçın, kimi zaman bir ölü sükutunda ki denizlerinden vazgeçmiş.. o gün hayatı tepetaklak olmuş.  sonra anlamışki kimse denizleri kadar sevdalı değil ona..  denizler kadar özgürlükçüymüş işte . mavilerle mutluymuş. 
birde  bu kız  birsürü blog takip eder bıkmadan usanmadan okurmuş. sonra istemişki kendiside yazsın... ve böylelikle başlamış yazmayaaa, sürçü lisan ettiyse affola..

10 yorum:

  1. Bu bloğu böyle güzel hazırlayabildiğine göre bir an önce kitap yazmayı düşün derim. En azından ben okurum. rumuz:KOUmim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ,, ne çok isterim kitap yazmak ama pek toparlayamam ki cümleleri ben:) böyle kısa kısa idare ediyorum işte:) bir de rumuz beni pek meraklandırdı :D

      Sil
    2. :) daha ne olsun istiyorum diyorsun ufaktan başla eminim güzel bir şey çıkartırsın. Merak iyidir renk, heyecan katar.

      Sil
    3. peki öyle olsun bakalım:) tekrar teşekkür ederim..

      Sil
  2. Sonra bide blog gezme meraklısı ama bu aralar kendi blogçuğundan çokça uzak kalmış bi abla varmış bi akşam bi takılmış bu buçuklu kıza aaaaa o da nesi saat 01:50 olmuş....:)))
    Hazırlayan ellerine, yüreğine sağlık, takipteyim...:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok çok teşekkür ederimmmm efendimm :) :) hep beklerim :D bende cok sık yazamayabiliyorum ama yazmayıda blog blog gezmeyi de cok seviyorum :)

      Sil
  3. Hatmettim blogu maşallah :D dün akşam buldum blogunu. Okuya okuya uyumuş kalmışım. Sabah yine başladım eh öğlen oldu ama bitirdim :) çok güzeldi ve keyifliydi okumak. Şuanki yaşını tam kestiremedim ama 24 den küçüksün sanırım. Benden daha olgun gördüm seni :) yazış tarzını beğendim üslubunu. Severim böle akıcı yazanları. Blogum yok ama okuma listeme ekledim seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy bugüne kadar aldığım en en en güzel yorumlardan biri :) çok ama çok çok çok teşekkür ederim :*

      yaşımı genelde söylemiyorum ama size söyleyeceğim evet 24ten hatta 23ten küçük ama 21den büyüğüm :* :)
      tekrar tekrar teşekkür eder,her zaman bloguma beklerim efendim :)

      Sil
    2. 23ten küçük 21den büyük :) hihiihh :) tamam sen söylemedin ben duymadım :P yaş olarak benden küçüksün ben 24. Ama dedim ya yazdıklarında bir olgunluk gördüm. Yaşına göre maşallah düşüncelerin oturaklı. Ben ne 23ten küçük 21den büyük kızlar tanıdım pühüüü hepsi havai. Allah muvaffak kılaın her işinde seni.. Senin gibi birini tanıdığıma sevindim :)
      Birde blog aşkımı depreştirdin sen benim yaa. Blogum vardı benim ama çılgın tarafım saolsun 5 saniye içinde sildim gitti bianda. Tabi benimki yemek blogu idi. Umutfak idi ismi :) yükselişe geçerken bi anda geri vites yaptık :) nasip.. Yazmak çok güzel, hele senin gibi yazabilmek.. Artık sen bol bol yazda bizlerde okuyalım :)

      Sil
    3. Bende seni tanıdığıma çok sevindim keşke benimde seni takip edebileceğim blogun hala duruyor olsaydı yahu. bir blogun silindiği nerde görülmüş öyle:) emek resmen. yorumlarından da anlaşıldığı üzre eminim sende gayet akıcı ve net birşekilde oluşturuyorsundur postlarını,, :) :)
      bende çok seviyorum şu blog işini kim bulduysa kendisine hayranım fakat hiç yazacak vakit bulamıyorum bir türlü. ayda yılda bir post hazırlayabiliyorum :( o yüzden aktif olmayan kendi halinde garip bir bloggerım şu dünyada :p

      Sil

bebeklerim için ''iyi ki''lerim.. #vol2

ek gıda araç gereçlerimiz ; herkese yeniden tekrardan bir kez daha merhaba :)  bu gün bebeklerim için meşhuuurr ek gıdaya geç...