12 Eylül 2012 Çarşamba

çilek çikolatayı sever... bizde onları severiz

 yaza elveda partileri başlasın çünkü ben montumu çizmemi pek özledim :) 
 bir de kış olur üşürüm dondurmayı cok özlerim.) kendimi bildim bileli memlekete gider yaz olsun kış olsun hiç farketmez 'meshur Kayımoğlu dondurmacısından dondurma yerdik :) küçüklüğümde dedem olurda bizi dondurma yemeye götüremezse muhakkak eve getirir getiremezse bütün bir yıl ve ya bir daha ki bayram Burdur a  (memleketm) gidene kadar ahlanıp vahlanıp dururdu.  :) küçükken kayım amca dediğimiz dondurmacı bize çay tabagında verirdi dondurmayı ki uyuz olurdum.. 


işte o çaybardağı hani hepimizin de mutlaka muhattap olduğu :)  gel zman git zman ne zaman ki büyüdük artık dondurma kaselerinde yemeğe başladık ben helva arası dondurma bağımlısı oldum :) yapılacak birşey yok.)   en son bu yaz dedemleri ziyaret ettiğimde her zamanki gibi anneannemle dedem  bir kase sade dondurmalarını aldılar üstüne çamfıstıgı ektirdiler bende helva arası dondurmamı aldım mutluyduk bu senede :)


derken zaman hızlı geçti ve Başiskele sahiline bir kafe actılar. Naila CAFE:) sahil düzenlemeleri yeşil alan çalışmaları derken muhtesem bir kıyı yolumuz oldu.) bu seferde yakın arkadaşım bir gün bir günah işledi ve bana burda bildiginiz algida dondurması ısmarladı. ama açık dondurmalardan. o gün bugundür ben çilekli kakoolu karadutluyu sever oldum, o karamelli kakaolu çilekliyi :) e onlarda bizi pek sevdi.
 

 eskiden dertleşmenin adı kahve dünyasıyken, şimdi 4 top dondurma oldu tatlı tatlı dertli dertli denizli kumlu güneşli.. :)


hoşçakal sıcacık yaz bu sene benim için şantiye stajıydı Malezya ydı tatildi derken çok hızllı geçtin seni hep özlüyorum bil, birde dondurmalarını, birde acımadan cildimi yaktığın için güneş kremlerimin kokusunu... hepinizi özleyeceğim :) 
                                                      
                                                                                          esen kalalım cümleten..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bebeklerim için ''iyi ki''lerim.. #vol1

    başlık sanki biraz romantik oldu ama konu aslında pek öyle sayılmaz :) bebeklerim zaten benim         iyikilerim de ben burada onlar...