Burada Pazar Pazar Kendi çaplarında Piknik Yapanlar Var!

evet evet pazar deyince piknik ile bütünleşmiş düşünceler çoktur..  benim de eskiden öyleydi. o zamanlar şehir merkezindeydik ve her pazar yeşillik görelim koklayalım dokunalım keyiflenelim diye küçük piknikler yapardık. sonra sessiz sakin huzurlu bir yere taşındık cok sükür ufak bir bahçe yeşilliğimiz bize yeter oldu.. biz de piknikleri eskisi kadar sık yapmamaya başladık.

neyse kendimize pek sağlıklı meyve salatası yaptık kaplarımıza koyduk:) 

 elmamızı da elimizde yedik:)
 

  birde ben küçükkene Cumhuriyet cocuk parkı vardı Kocaeli de :) atlı karıncası vardı birde her haftasonu muhakkak gider binerdim eh o zman bir evin bir kızıyım tabi. kim derdi ki peşimden 3 tane daha gelicek =7  
 gel zaman git zaman büşra 20 yaşına gelince bir kardeşi daha olmuş. o biraz ''kardeş'' gibi olmuyor o zman. tabi hal böyle olunca onu alıp parklara pikniklere götürme işi de bana kalmış:)

 ama biz küçümen hanımla pek iyi anlaşıyoruz. hele bu aralar sanki ondan başka birşeyim yokmuş gibi davranıyorum hayatta.. seni çalışıp ben okutacağım gibi sözler falan verir oldum. kızım gibi. kızım hatta o benim .) haberi ilk öğrendigimde ne kadar kabullenemesem de şimdi iyi ki var. ben onu parklara bağlara bahçelere götürmeyeyim de kimi götüreyim <3


***


**giderkende dip fotograflarıma huzurun bir resmini koyup gideyim. ^mutluluk^ gerçekten ilginç bir olgu bence. hayatta 'eksik'leriniz ne kadar 'büyük' ne kadar 'derin' ne kadar çok olursa olsun ufacık minicik şeyler, hatta belki bir ufuk çizgisi, bir rüzgarın yumuşak dokunuşu bu hayattan lezzet alıp mutlu olmaya kafi :) mutlu olmayı biliyorsak tabi..


 
**
    ben her sabah böyle bir yolu inip otobüs durağıma ulaştığım için mutluyum <3
bu kare benim için hep şükür tablosu:)

esenlikler dilerim:)


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar