hani bir ağacın etrafında koşup eğlenen çiftler vardı ya..


bu birazcık yeşil bir post olacak sanırım :) bir haftasonu klasiği olarak çiçeklerimle ilgilendim yine.  çiçekten ziyade bitkilerimle yada yeşilliklerimle desem daha doğru olur sanırım. çünkü hiç biri çiçek açan türden değil..  ve hepsini babam aldı. kah doğum günümde kah sevgililer gününde kah yeni yılda kah projemi basarıyla gectigimde... bi bahaneyle muhakkak çiçek alan bir babam var evet:) ama ben onu defalarca cicekli ciceklerden pek hoşlandıgım konusunda uyarsam da bana hep bitkileri kaktüsleri ve bambooları layık gördü...  

*** 
bu gördüğünüz çift ise aslında kendi yaptığım el emeğim göz nurum kitap ayraçlarım:)
kesmesi boyaması yapıştırması iki dakikamı aldı pek sevimli oldular. ,
sonra ben bu hanım ile karizmatik beyini kullanmaya kıyamayıp dekoratif öge sorumluluğu yükleyerek  bitkilerimin arasına koydum ki zamaneeye mutlu birer çift olarak örnek teşkil etsinler.. ;) hemde eskiden aşk filmlerinde ağaçların arasında koşturup birbirlerini yakalamya çalışan iki aşık gibi süzülsünler:) nihayetinde benimde odam yeşil duvarları ve otsu bitkileyle kendi çapında orman sayılır :)




nesil cok tuhaf bir dalgalanma, insan ilişkileri bilhassa gecmişten günümüze ne kadar cok fark ediyor.  ben hiç ayrılan dede ile babaanne yada şiddetli geçimsizlikten boşanan anneanneler duymadım.  sonra bir nesil geldi birde baktık ki anneler babalar boşanmıslar ayrılmıslar mahkemelikler geçimsizlikler gırla..  ve şimdi bizim neslimiz.. evlenmek biryana daha verdiği sözü tutamayan, söz atan, ilişki yürütemeyen güvensiz bir nesil olmuşuz. insanlar ya birbirlerinin farkında değiller yada kendilerinin. korkarım bizden sonra da ''tekbaşınalıkların'' hakim oldugu bir nesil moda olacak gibi:(.  herkesin yanlızca kendine güvendiği... :( 
*
 ama fakat lakin; benim kitap ayraçlarım ermiş muradına biz çıkalım kerevetine <3
tabi bu ayraçlar aslında aşagıda gördüğünüz okunmak için sıraya dizilmiş kitaplarda kullanılacaklardı lakin hayatın insanı nerelere sürükleyeceği hiç belli olmuyor..


 **

 ve son olarak da dip fotoğrafıma gelecek olursak eklemeden geçemedim.. bu posttaki resimleri çekerken gözüme takıldı da aslında benim telefonum bir melek miş :)) bu kanatları alan kardeşime şükranlarımı borç bilirm:)


esenlikler dilerim..





Yorumlar

  1. o meleğe bayıldım ben yaa nerden alındı öğrenebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yurt dışından almıştım ama burda da 'bun design' lar da vardı galiba:)

      Sil
  2. oyle icten oyle samimi oyle sempatik ki

    YanıtlaSil
  3. ayrica kitap ayrazlari ayri bi guzel bayildim onlara harikalar:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar