30 Aralık 2012 Pazar

yine yeni yeniden bir 'yeni yıl'..

                                yeni yıl yeni yıl yeni yıl:)

bir yılı daha geride birakmanın acısı mı demeliyim mutluluğu mu demeliyim bilemedim ama tatlı hüznünü yaşıyorum diyelim :)
hoyratça bir yıl eksittim. hatalar yaptım doğrular yaptım hedefler koydum kimini başardım kimini başaramadım ama arkama dönüp baktığımda cok da muhteşem geçiremedim koskaca bir yılımı.. :( :(  o yüzden yılbaşlarını çok severim.:)  kendime yepyeni hayeller kurarım . kimi zaman ay ay kimi zaman hafta hafta görevler oluştururum kendime. bu görevler hep aralık ayının başından başlayarak not edilir.
ve yılbaşı gecesi yeni listem cıkar meydana. ve yine o gece eskiye şöyle bir bakarım.. hangi hedeflerimi yapabilmişim bu sene kendimi ne kadar geliştirmisim ne kadar mutlu olmusum ne kadar dertli olmusum diye.. ağladıklarıma gülebiliyorsam mutlu olurum..
 ve geri sayımla birlikte hepsini geride bırakırım.
işte 2012 de geride bırakacakların cok oldugu bir liste. o yüzden iple çektim yılbaşını
bamboo ağacımı bile süsledim :)
hemde noel babalı çikolatalarla:)




birde 2013 de yapacaklarıma dair bir liste başlatıp asmıştım tabi bu liste simdi cok daha kabarık:)
ama bu sene yapacagım ilk 4 madde işte orda:
bunlardan ilki zaten bildiğim ebru sanatını evimde devam etmek için alacagım tekne ve malzemeleri için kendimce para biriktirmek.
fransızca öğrenmek ki bunun için ilk adımlarımı attım bile:)
ve tabiki dikiş kursu:) bu da takip ettigim hamarat bloggerlara duydugum özen ama başaracagım:)
işte bunun gibi kendimi geliştirecegim mevzuları diziyorum.
bundan daha da eski notlarıma baktığım da hep ideolojik  akademik ve kariyer manalarında hedefler belirlemişim kendime orta okulda ise hayatımı planlarken üniversite son sınıfa gelene kadar hayatıma kimseyi sokmayacagım ama öğrenim dönemimin son sınıfımda hayat arkadaşımı bulacagım demişim
(bunlar tabi hep babamın beynimi yıkamaları diye tahmin ediyorum) :D

tabiki bulamamışım :) ama iyi ki öğrenim hayatı üniversite son sınıfla sınırlı kalmıyor:) daha yüksegi doktorası masteri Allah uzun ömürler versin:)
**
eskiyi bırakıp hayatımıza 2013le devam ediyoruz işte. yepyeni bir yıl yepyeni bir sayfa her yıl verilen..


 birde yeni yıl için  monabeille  nin düzenlemiş olduğu kartpostallaşma etkinliğine katılmıstım  bana çıkan  shadoweyes  blogger eşime ve kendime hemen 13 ajandası aldım. kartpostalım ile postaladım:)

 

umarım beğenir:) bende dün masamda onun paketini buldum ve cok begendim kendisine de teşekkür ederim:)
  

**

ve son: dip fotograflar olarakta  bir cafenin çam ağacına bırakmış oldugumuz notlar :) 
herkese gönlünden geçenleriyle birlikte iyi seneler :D
 


genelde peçetelere yazılmış notlar ama biz olaya biraz içmimarimizi kattık:) kolajlarda kulandığımız 'kırmızı demir kapı' ve 'çizimlerin üstünde çay' içmek adlı fotograf çıktılarımızla:)) kimileri yılbaşına, kutlamalara, hediyelere, ne kadar kızsa da hicri yılbaşımız var diyip bunu günah gibi görme cahilliğinde bulunsa da biz hediyeleşmenin ve iyi dileklerin duaların sünnet oldugu bir dinin insancıklarıyız. ve böyle günlerin bahanelerimiz olması yanlış karşılanmamalı. sonucta noel babaya inanıp gelmesini beklemiyoruz... tabumuzu monopoly mizi hatta tombalamızı oynuyoruz ve o gece takvim değiştiriyoruz işte bu kadar.. kendimize dair bir isteğimiz olduğunda bunu yeni yıldan değil kimden isteyeceğimizi de iyi biliyoruz.. biz yanlızca elimizde ki sayıları planlıyoruz olur yada olmaz o yılı ya başarıyla tamamlamışızdır ya da tamamlayamamışızdır.. işte bütün mesele bu :D


esenlikler dilerim efendim:)





6 yorum:

  1. Hey paket yerine ulaşmış :)))) Beğendiğine çok çok sevindimmmmm. Yarın ve sali izinli olduğum için sanırım paketini carsamba alacağim :) neyse burdan da görmüş olduğum için merakımı gidermiş oldum ;) Mutlu ve huzurlu nice yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben paketimi almıssınızdır diye dayanamayıp yayınlamıstım bu postu:( sürprizi kaçırmısım birazcık ama elinize gectiğinde de umarım beğenirsiniz:) bilhassa kartpostal etkinliginde defter yollayıp defter almak hemde kalemleriyle birlikte çok da hoşuma gitti:) tekrardan teşekkür ederim:) nice güzel yıllara..

      Sil
  2. Merhaba,
    Emekleriniz çok güzel.Ellerinize sağlık.Ayrıca ben de yeni bir blog yazarıyım.
    Mutlu yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için lakin sizin emekleriniz daha da güzelmiş :):) bende mutlu seneler dilerim:)

      Sil
  3. Ne kadar içten olmuş yazdıklarınız. Yeni yılın size ve sevdiklerinize huzur, sağlık ve başarı getirmesini dilerim. http://lussostyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim efendim:) sizede nice güzel seneler dilerm:)

      Sil

bebeklerim için ''iyi ki''lerim.. #vol1

    başlık sanki biraz romantik oldu ama konu aslında pek öyle sayılmaz :) bebeklerim zaten benim         iyikilerim de ben burada onlar...