bu kız ;

bu kız ;
topukluda 36, klasik ayakkabıda 37 giyen ,
36 bucuklu ayakkabı numarasından muzdarip bir kız
dır,,

27 Ocak 2013 Pazar

özgürlük ne renkti.

çok özgürüz çok
kuşlar kadar bazen
uçuyoruz kaçıyoruz.
kimi zaman kelimelere zincirliyoruz kendimizi kimi zaman konustukca acılıyor kanatlarımız ve her insan aslında kendisi belirliyor özgürlüğünü..
ne eşi ne dostu ne annesi babası. herkese muhtac oldugu kadar kimseye de ihtiyacı yok aslında
ve insan hep ikilemler arasında:)
**
kuşlar demişken ben çok korkarım kuşlardan. özellikle uçanlardan:) o kanat çırpışları bitirir beni ama süzülürken izlemeye de bayılırım. ve asla evinde kuş besleyen arkadaşıma gitmem:( gidemem :) 

bu kuşlar bi izmit yürüyüş yolunda kabusum olurlar birde bindigim vapurlarda :)
ben vapura bindimmi ölsem içerde oturmam arkadaş. soğukta donsam yağmurda ıslansam rüzgardan uçsam yinede sokamazsınız beni içeriye. güverteler benim özgürlüğüm alabildigince denizi içime çekeyim diye.
 ah ama o kuşları sevip simit atanlar yokmu. 

hem simitleri havada kapıyorlar hemde uçarken poz vermeyi de pek biliyorlar.

neyse ne çok kuş dedim.
uçtu uçtu kuş uçtu yandı yürek tutuştu:)

*

kuşlar da bir yere kadar özgürdür eminim. istanbul gibi. özgürlük evet mavidir. özgürlük ayaklarımızı  soktugumuz denizdir dokundugumuz gökyüzüdür gördüğümüz ufkun çizgisidir bazen.
biz dokundukca baktıkca hissettikce vardır.
 o zaman nil' den gelsin 'ben özgürüm:) sadece özgürüm'
:) 

**
bu postun dip fotografına gelince sıra;
kahveyle alakalı bir yaşıma daha girdim bu pazar :) kahveyi su değilde madem suyu ile yani sodayla yapınca bol köpüklü oluyormuş öyle diyolla :) sözüm olmadan öğrendiğim de iyi oldu. :D 
biz denedik yaptık oldu yanına da ceviz kırdık çok yakıştı.. :) 

giderken birde blogumu takip edip kendine de blog acan hayatbalonu na hoşgeldin diyeyim iyi yazmalar dileyeyim :)  http://hayalbalonu.blogspot.com/



esenlikler ve özgürlükler dilerim efendim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder