15 Şubat 2013 Cuma

dedi ki ; sen içmimarsın !


dedi ki sen içmimarsın; en güzel renkler, en güzel hayaller senin olmalı. çizgin olmalı. hayata bakışın. detayların en güzeli sende atmalı..

detay paftanı göreyim çocuğum. 
herşey küçük detaylarda saklı hocam. aşk bile. miniminnacık şeylerde gizli. kimi zaman pembe bir kurukalemde..
 

 biraz lüks mü dersiniz? değildir. bir arkadaşınızın hangi çikolatayı sevdiğine baglıdır. ''nestle damak'' değildir her zaman. ''ülker çikolatalı gofrettir'' bazen. taptazedir. onu en cok  mutlu eden.

topuklu ayakkabılarınızın platformudur içmimarlık, rahat ve bi o kadar şık. 

takıntılıdır içmimarlık  .  bazen hep köşe koltuktur:)

tavana hareket vereyim derken bastığın yeri unutmaktır. epoksi döktüm hocam en iyisinden:D.

siz kahvenizin yanına sigaranızı yaktığınızda , mekanda koku kalmasın diye ürettikleri malzemenin peşine düşen insandır ;) 

*
içmimarlık öğrencisi olmak ise uçarken çakılmaktır birçok kez. ayakların yere sağlam bassın diye . ben  bu seneye  kadar hep zorlandım . hep havada bir iş gibi gelmişti benim için . mesleği sevmek nedir diye düşündüm durdum  . ben seviyormuyum ? acaba içmimarlık da beni seviyormu diye triplere girdim  .  çünkü burda 2 kere 2 = 4 değildi.  ama kesinlikle 5ti.   seneye 6 olacaktı     belki bi sonraki sene '0' olup minimalist havalara girecekti  .   neticede doğrusu ve yanlışı vardı .   ama hesabı kitabı yoktu .  zamanla gelişen değişen ve büyüyen bir olguydu. ve siz bu gelişmelerden haberdar oldukça içmimardınız. geliştikce severdiniz mesleğinizi..

üniversite sınavına girecek olan  öğrenciler tercih hususunda hep danışmak isterlerdi de  aman derdim .  aman çocuklar bana sormayın :D çekilecek dert değil içmimarlık !! sevilecek dert:) yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik öğrenim hayatımızın . bu dönem bitermi bitmez mi bilmem ama biz bittik artık :)
***
  ve netice de mezuniyet ayakkabımızı da düşünür olduk  .  cetvel cifleyen insanlardık bi yerde  .  masada ki silgi tozlarını allık fırcalarıyla temizlediğimiz günler pek uzak değil :D  ve diğer  bölümlerin öğrencileri bizi hep çalışırken dinleyebildiğimiz müziklerden izlediğimiz filmlerden kıskandılar. 
final zamanı 'mezdeke' eşliğinde pafta üreten arkadaşım vardı benim :) 
bayram tatilindeki o dahşetül vahşet ödevlerimize de unutmadım unutturmayacağım:)  
teslim zamanı render süresi kadar uyurduk. kimin bilgisayarı daha yavaşsa en çok o uyurdu;) :D peki ya hiç uyumayanlar uyuyanlardan nasıl düşük not alırlardı :D  şaka şaka uyumanın kutsal sayıldığı bir bölümdük vesselam...  
kafa yapan markerla peligomla 3 gün geçirip sürekli gülen arkadaslarım hala işin sırrını çözemediler  . maketlerimde emekleri büyük:) ben falcatayla ancak elma soyar meyve salatası yapabilirdim çünkü :s 

son jürimde aldığım en güzel eleştiriydi belki : ' maketini hiç beğenmedim büşra!'  :D eyvallah hocam:)hocalarım:) emeği geçen herkes..

 evet bölüm stressfull :D şaka maka canımıza okudular. 55kişi başlayıp 5kişiyle biten bi okuldu. arkada kalanlarımız oldukça pek birşey anlamadık proje geçmekten . hersey biraz buruktu böyle böyle son döneme geldik ..   
**laboratuardaki bilgisayarların dilleri olsada anlatsalar....
 ***

 her hoca gibi bizimde bir hocamız ilk başladığımız sene 'mesleğiniz isminizin başına geçecek' demişti. İÇMİMARBüşraYiğit ! ! !  ayyy merhabalar efendimmm :D hemende şımaralım. neyse efendim umarım tüm arkadaşlarım ve ben bu başa geçen mesleğin hakkını verir  onu güzel yerlere taşıyabiliriz .
* üzülerek söylemeliyim ki içmimarlığın buna biraz ihtiyacı var..  / herkes twitterda Drogba'yı konuşurken bu gece bende blog yazıyorum işte.. / 
blogumun zemin döşemesine de yazıyorum bakın  :D mezun olursam kapıyada asarım ;) görmemişin okulu bitiyormuş çünkü :D
 neyse:)
*
seni de iyi ki tanıdık  Bauhaus  :)   

velhasılı kelam ne çok konuştum. ve konuşacak ne kadar da çok şey var.. 
ve evet birkez daha dediki sen bir içmimarsın dillerin en güzeli kelimelerin en renklisi sende olmalı:)  çünkü içmimarlık birazda sanattır.
tasarım sanatı.. konuşma sanatı.. çizgi sanatı.. 
birkaç renk kalem ve birkaç tatlı kelam.. 
hatamız var ise sürçü lisanda bulunduysak afolla:)

esenlikler dilerim efendim:)
*
 
  dip fotoğrafımız : teslimin büşrası

 






bebeklerim için ''iyi ki''lerim.. #vol2

ek gıda araç gereçlerimiz ; herkese yeniden tekrardan bir kez daha merhaba :)  bu gün bebeklerim için meşhuuurr ek gıdaya geç...