6 Nisan 2013 Cumartesi

ne güzel güldün o akşam banaa..

 başiskele kocaeli sahilinden bildiriyorum. bazen yürüyüş yapıyorum sahil cizgisince. bazen ufak tefek şeyler almak için markete uğruyorum arabayla yolu uzatıp sahili turluyorum yine.. bazen okuldan dönüyorum otobüsten inince bi gidiyorum denizin yanına. sabahları şöyle bir bakıyorum uzaktan. sahil mutlu ben mutlu.
kendimce bir şey buluyorum illaki. şu sarılı tekne gibi.

insanın canı sıkılınca kaçacagı yerler olması bir nimet. bazen çikolata çözemiyor maalesef herşeyi. etrafında hayattan umutlu ve mutlu insanlar görmek istiyor. ve takıyor kulaklıgını kulagına açıyor en sevdiği müzikleri kaçıyor deniz kenarına. neler mi var burda:
 bircoğu spor yapan teyzeler :D
ne dedikodular ne dedikodular. aralarında konusulmayan sey kalmıyor. hızlı yürüyeceğiz teleşından hızlı hızlı konuşuyorlar birde. malum asıl kalori çenede:) bense sustukça arkada kalanlardanım.
 

 birde bisikletleriyle fink atan çiftler var :) allahım gerçekten çok seviyorum onları. evlendiğimde evime alacagım ilk iki şeyden biridir:) birisi oturma odama konu ile alakasız iki farklı berjer. ki bunlar insanları arkasına alıp birbirine dönük duran berjerler.. evet tıpkı carl & ellie nin ki gibi <3 :)
ikincisi ise bir çift bisiklet:) çok bisiklet sürebilen bir insan değilimdir ama seviyorum elde değil:) çeyizimin baş kahramanları bunlardı işte efendim:)

 ve bahar :) ne güzel gülüşün var. kokun hiçbirşeye benzemiyor. senin gibi hissettiğim günleri özlüyorum. içimde açan çiçekleri.  ( ve nisan. sen ayların en güzeli miydin.
  hiç tanışmasamıydık seninle.
 keşkeleri biriktirdim cebimde.
ve papatyaları seveyim ben bundan böyle
şu nisan ı da bir atlatayım
kendine gelecek yabana atılmış yüreğim.
evet fallardan yana küskünüm
ve papatyalardan yana sevmiyor'lar )


çok güzel çiçek toplarım hiç affetmem. :D yok efendim çiçek dalında güzelmiş yok efendim kıyılmazmıs. zaten iki gün sonra soluyorlar. bananeymiş :P bahar gelmiş şunun şurasında üç gün bişey. göz açıp kapayıncaya kadar bitecek. topayabildgim kadar çiçek toplarım efendiler! :D
 sizde topayın gidin toprağa dokunun sevin okşayın yolun koparın
bizde pikniğe gidelim. ben yine havalara güvenemeyip telaffuzunda zorlandığım şemsiyemi alayım yanıma. elimde eskilerden kalma bir adıyok dergisi ve tozlu papuçlarım.

 ***

efendim giderkende dip fotograf olarak yine sahilde serseri gibi gezindiğim son ses müzikle kafa salladıgım günlerden birgün,, ( :P)  yeni çıkan magnumu sırf pembe diye hemen denedim
pek beğenemedim heryere de yazdım meyveli yoğurt diye:9
 pembesine güvenmeyelim.


esenlikler,, esen baharlar dilerim.

6 yorum:

  1. Baharın geldiğini bisiklet sürünce anlıyorum diyebilirim.Blogunuzu yeni keşfettim bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. kocaelide görümcem yasiyor ve okadar bahsediyorku en kisa zamanda gelip görmeliyim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekleriz:) kocaeli sanayisi ile pek ilgi ceken bi sehir değildi ama artık giderek güzelleşen, yeşile maviye dönen bir şehir oldu:)

      Sil
  3. Merhaba 23 nisan yazınız çok güzel. Fotoğraflarınız da çok hoşuma gitti. Ama pembe magnum konusuna katılmıyorum :) Memnun oldum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende çok memnum oldumm:) kimseyle anlaşamadım şu pembe magnum hususunda:) herkes çok beğenmiş =D çok dışlandım :D

      Sil

bebeklerim için ''iyi ki''lerim.. #vol1

    başlık sanki biraz romantik oldu ama konu aslında pek öyle sayılmaz :) bebeklerim zaten benim         iyikilerim de ben burada onlar...