bu kız ;

bu kız ;
topukluda 36, klasik ayakkabıda 37 giyen ,
36 bucuklu ayakkabı numarasından muzdarip bir kız
dır,,

11 Nisan 2013 Perşembe

ödevini yapmış bir kızın hikayesi

ne çok çalıştık :D vizeler de geldi çattı. herkes bilir vizeleri atlattık mı finaller gelir bi bakarsın okul biter. umarım da öyle olur.)
genelde mimarlık içmimarlık gibi bölümlerde okulda kalmak okulda sabahlamak pek meşhurdur. hiç kalmadım ama birinci sınıfta gecelere kadar okulda kalmışlığımız vardı. gelmişiz 4. sınfa :9 yıllar sonra ilk kez uzun bir müddet okulda vakit geçirdik. çalıştık daha doğrusu <3 büyük bir keyifle :9

bu teslim için Lautrec  in tablolarını cam üstünde çalıştık. mekanlarda ki derinliği verdikk. tabi ben bitiremedim fırça darbelermden yoruldum ve devam etmek üzre yarıda bıraktım.

bu alttakilerde benim arkada dedikodu yapan beyfendilerim:)

 bu da camların peşi sıra dizilmiş hali. en arkayada mekanı oturtabilirsem benden alası yok:)

işin içinde renkler boyalar fırçalar olduğunda değmeyin keyfime.) konusu gelmişken buraya da yazayım 'ben büyüyünce ressam olacagım'' :) rabbimden dileğim.
çünkü ben can sıkıntısına sulu boya yapan resim çizen karalayan bir kızım. bir çoklarımız gibi.
ama hani yaglı boya tablolarımız bir konuda süre gelen sergilik çalışmalarımız olsa fena olmazmıydı :) 

birde şu var ki işin en  korktugum yanlarından biriydi at çizmekkk üstüne gittim. ajandama da not düştüm evet : 
'at  çizmek pek zor imş a dostlar'

bir de bu ara ben hayatımda yapmadığım kadar bahar temizliği yaptım . elimi nereye atsam bir anı bir hatıra. e yenileniyordum da hani. seviyorum ediyorum ama bazen bu hain kalemler insanın çok canını yakabiliyor. anılardan hatiralardan çıkarıp böyle temizlemek gerekebiliyor.
allah bilir ne gereksiz kalemler boyalar vardır şu yığının içinde :D 
 
 
işte tertip işte düzen hanımlar :) bu markerlar benim sahip oldugum bütün malvarlığımdır. bana birşey olursa vasiyetimdir ki....  aman zaten uçuveriyorlar.


 işte bugun de biraz böyleydi..

sona gelmişken dip fotografımı da ekleyeyim : bu eserimin  ismi de 'fal bakan kızçeler' olsun  :
büşra&elif



 efendim esenlikler ve bol bol bayalı günler dilerim..

5 yorum:

  1. fal bakan kızları sevdim :)
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Özlemişim postlarını okumayı..:)
    özellikle bu post çok şeker olmuş.
    Çizdiklerini görünce aynı yeteneğe sahip olmayı diledim ama malesef bu konuda en ufak yeteneğim bile yok.
    Bu arada mim'lenmişim sen tarafından, nasıl sevindim ilk mim'imi görünce, ama biraz geç gördüm sanırım. :( Geç de olsa cevaplayacağım.
    Teşekkür ederim çokça!
    Sevgilerle..
    (4. sınıf bitirme projesi ve sınavlarından bilgisayar başına geçmeye fırsat bulamayan, bu sebepten blogta acemiliği henüz aşamamış blogger arkadaşın)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende acemiliği pek aşmış sayılamam daha:) işte ancak fırsat bulabildikce yazıyorum:) bizde senin postlarını özledik:) en son bosnayı bir solukta okumuştum oysaki sonrası gelmedi:) son sınıfmış bitirmeymiş anlamayız en yakın zamanda bekliyoruz yeni postlarını:D ayrıca güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim, 'bitirmeyi' de kolaylıkla bitirmeni dilerim :):)
      pekcokpekcok sevgilerimle,,

      Sil
  3. MERHABA
    ONCELIKLE KAPODOKYA GEZINE BYILDIM RESIMLER COK HOS IYI KANDDILLER..
    CEKILISM VAR BEKLEIRM

    YanıtlaSil