violet'in anısına.


    merhaba Violet;


bavul hazırlamam gerekirken oturdum post hazırlıyorum. bu ara kendimi pek bi büyümüş gibi hissediyorum. önceden olsa iki gün önceden karnıma ağrılar girerdi gitmeye hazır değilim diye.  gitme fikri de başlıbaşına hoş değil ama,, özlediğim kim varsa epey uzakta..  büyüdüm demiştim degil mi evet:) işte mor gibi hissediyorum kendimi. Mor çalışıyorum bu ara. morların üstüne gidiyorum. sanki mor, hatta morun Violet tonu. sanki olgun sanki almış alacagı renkleri. yoğun dolu dolu. mor işte. violet olasım geliyor bazen..  
 post hazırlarken bir yandan müzik indiriyorum kendime. malum yol uzun. yolcu suskun :) bütün bavul hazrılığım bu işte. müzük doldurmaca :P  bu ara her boş vaktim kulaklık ve fırçalardan ibaret, birde violetten.  

  kendi çalışmalarımda bu bisikletiyle gidemeyen kıza da hasta oluyorum.
seviyorum yani kendisiyle aram fena değil,)

üfül üfül esiyor hava
çaylar içiliyor
sohbet ediliyor
konuşulacak birşey kalmayınca 
göz görmeyince
kulak duymayınca
malum masa boşalıyor,,boşlarlıyla birlikte.
gönül katlanmaya mahkummuş
çünkü çaylar acıyor bir vakit sonra
öyle bir söylenti yayılıyor
iki sandelyenin ikisi de boşalıyor
iki kişinin biri fırçalarda kayboluyor.




işte çalışmanın,, tamamının,, yarısının,, boyalı olan hali aşağıda mevcut :d  kendileri tamamlandı cercevelendi ve odamın duvarında yerini aldı:)  şu bisikletiyle sallanan kıza baktıkça gülüyoum. tekerlerini patlatıvericem bir daha ki çalışmamda ;) 



dip fotografımı da ekleyip gidiyorum efendim.. violet ile aram bu kadar iyiyken kendisinin bi akrabası sayılan ve bi o kadar sevmediğim lila rengi ortancayı paylaşıp gidiyorum. ciddi ciddi gidiyorum da. 
bu arada bahcenizde evinizde cevrenizde parkınızda orda burda, ortanca bitkisine sahipseniz gerçekten çok şanslısınız :) çok çok sevilesi. ben bu elimdekini iki haftadır muafaza etmeye çalışıyorum çünkü bizim ortancamız yok :(  kendisi de azbuçuk boynunu bükmüş. az mı ilgi gösterdim ben nerde hata nerde yanlış yaptım :D
velhasılı kelam geldik postun sonuna büşra yolcusu yoluna,,
şimdiden bayramınızı kutlar güzel günler dilerim,,
                                                                                                                                 esen kalalım:)



Yorumlar

  1. çok hoş oluyor resmin:)sanada hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
  2. maşaAllah diyeyim sana, benim gibi cinali den ötesini çizmeyi beceremediği halde, bişeyler yapmaya çalışıp berbat edenler olabilir ;)
    hayırlı yolculuklar ve hayırlı bayramlar :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar