6 Ekim 2013 Pazar

mandalina neydi, mandalina emekti

     ilhan irem , füsun önal dinlemeli güzler gelmiş artık.
     bir takım sonbahar olayları. eylül bitti ya üzülüyorum.
     birde çok ihmalkar bir büşra var bu aralar ne yapacagız onu bilemiyorum!


bu nasıl bir sonbahardır efendim  !. en sevmediğim  ! kışlıkları çıkartmaktan, kalın kalın giyinmekten, botlara dönüş yapmaktan nefret ediyorum  ! burnum üşüyor benim ! keza ellerim.
bir tek kürklü kıyafetlerimden sevimli eldivenciklerimden ve telefuzunda güçlük çektiğim şemsiyemden çok memnunum .  onlar iyi ki varlar nokta. :)
o resimdeki topcukumsu yeşil ;  mandalina olmak hayaliyle oracıkta büyüyen gelişen kendi halinde bir meyvecik :) inşallah içinden minnak mandalina dilimi çıkarda sevindirir beni. üstüne de yagmur yagmış kıyamam  . işte mandalinanın bile hayali varmış e bilen bilir  enginarında kalbi var...    
ben insannn değilmiyimmmm dırırırıdııdııdmm 
mandalinanın hayalleri demişken tabi bir de intikamı da var . planlı bir şekilde bana komplo kurduğu çoktur. dün gözüme fışkırdı mesela ben soyarken. ne kadar  da ayıp ya ! mandalina bile bunu yapıyorsa insanlar ne yapar OF ! :D instagramda da bahsetmiştim ki bende onu öylece bıraktım ne hali varsa görsün!
hıh!


hayal demiştim evet. 
bir insanın hayalleri değişirmi, yada ne zaman kurulmaya başlar düşler, ne vakit bir çam agacı dikmeye karar verir bahcesine , kışın dökülenleri gördüğü zaman mı? kaybetmekten korktuğu an mı?
= kafamda deli sorular =


ben kimseyi tanıyamıyorum , tanıdığımı sandıklarım ve hiç tanıyamadıklarım var..  ay ben kendimi bile tanıyamıyorum yahu :D hatta mandalinayı bile 
bir başkası ne haddime. '

hayaller demiştim ya. işte hiç alakası yok onların benimle. ne gittigim yol ne verdiğim tepkiler, öyle ki bazen ne düşündüğümü dahi bilmiyorum, insan kendi kendine 'ne düşünüyorsun büşra' diye sorar mı efendiler. soruyorum işte.
hatalıysam muhakkak psikologumu arayın ! :D

velhasılı kelam bundan gayri kısa postlar hazılarayacagım. hatta post hazırlama işini telefonumdan yapmaya karar verdim çünkü bilgisayarın başına çizim yapmaktan başka hiç bir bahaneyle oturamıyorum bu sıralar. 
şaka bir yana içimde ''milyon tane bakla'' var çıkmasınlar diye de lafı uzatmayayım diyorumm burada postumu bitiriyorum
'konuşamıyorum o halde susayım' 
 bütün sukutkar halimle giderken de dip fotograf eklemekten hiç geri kalmıyorum :)

dip fotograf : şu sıralar ın anısına:) 





pek kıymetli nar ağacım ve ben esenlikler dileriz :)




1 yorum:

  1. Ben Antalya'dayım burada her yerde sokaklarda kapı önlerinde hep mandalina ağaçları daha yeşil yeşiller ve ben kokularına bayılıyorummm nar ağacına ba yıl dımm :)
    bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil

bebeklerim için ''iyi ki''lerim.. #vol1

    başlık sanki biraz romantik oldu ama konu aslında pek öyle sayılmaz :) bebeklerim zaten benim         iyikilerim de ben burada onlar...