bu kız ;

bu kız ;
topukluda 36, klasik ayakkabıda 37 giyen ,
36 bucuklu ayakkabı numarasından muzdarip bir kız
dır,,

22 Haziran 2014 Pazar

bir nişan makası'nın merhaba 'sı


merhaba merhaba merhaba !

merhaba ne çok sevdiğim blogum 
merhaba renklerin en sarıları !
merhaba küçük blogumun nacizane okuyucuları.

taptaze geldim :)
çok yeni geldim efendim ama nereden başlayacağımı bilemeden geldimm
blog yazmayı çok çok özleyerek geldim
***
bu yukarı da gördüğünüz makas bizim yüzük makasımız. nişan yüzüklerimizin makası nedense çok sevdim kendisini ben . 
aşağıda gördüğünüz ise nişan çiçeğim.

evet düğüne pek az kala nişan postu hazırladığım için kendimden ve blogumdan utanıyorum efendim.
ama insanın hiç fırsatı olmuyor ki yahu.
bütün evlilik sürecinde hem iş hem güç hem telaşe bütün bu detaylarını bizimle paylaşan bloggerlara ne kadar özeniyorum ne kadar gıpta ediyorum anlatamam :o 


gel gelelim benim bu koşuşturmacalı sürecime
benden ve blogumdan da bileceğiniz üzere bu kız sarıyı pek seven bir kız efendim.
bu yüzden nişanda ki bütün detaylarım için seçtiğim tüm renkler sarıydı .
nişan kıyafetim , nişanlımın pek sevimli papyonu, masa süslemeleri , peçeteler , sandalye tülleri ,
etiketlerimiz ,
nişan bohçası için gelenlere verdiğimiz lavanta kesesi detayları,
nişan davetiyemiz...
hepsi ve daha fazlası sarıya uyarlandı 
tıpkı hayallerimde ki gibi kır havası ferah mı ferah taptaze bir nişan olacaktı
ama aksilik bu ya olmadı...

haziran ayında yağmurdan çektiğimi başka kimseden çekmedim
bizde 'tencerenin dibini sıyırırsan düğününde kar yağar'' derlermiş
bizim damat da nişanlın güzel olur diye tencerenin dibini sıyıranlardanmış !

neyse velhasılı tencerenin dibi sıyrılmış ve bizim nişanımızda yağmurlar yağmış
onlar erememiş muradına bizde çıkmayıverelim kerevetine.


 hazırladığım yada hazırlamak isteğim her hayal her detay için kendime ve bana destek olan herkese yanımda olan arkadaşlarıma ve olamayanlara da burdan teşekkürümü borç bilirim. herşey bi yana da 'nişana ne gerek var ya diyip hiiç destek vermeyen ama koşuşturma boyunca yanımda olan adama da şükranlarımı iletiyim de ayıp olmasın ;p

şaka bi yana kafamdaki nişanı yapamadım pek sevgili okuyucu. bir kez daha anladım ki hayat hiç de senin planladığın düşlediğin gibi gitmiyor. olmayınca olmuyor. bi kere daha ciğerlerine o biraz yakıcı havayı çekip diyorsun ki 
'' nasipten öte yol yok Büşra '' nasipten öte yol yok.

 şimidilik huzurlarınızdan ayrılıyorum efkar bastı :P

bir daha ki postumda nişanımıza dair küçük minik detaylarımla tekrar geleceğim.
veda ederken size bıraktığım dip fotoğrafım ise nişan hatırası nacizane hediyelerimiz,
en ufak kurdelesine kadar el emeğimiz <3

nişanda dağıttığımız bu küçük çiçeklerle alakalı öyle güzel geri dönüşler aldım ki çok acayip gaza geldim.

iş hayatında kariyer delisi gibi onu da yapıcam bunu da yapıcam diye gözü dönmüş bir iç mimar olarak bu işe de el atıp ''büşranın hatıra çiçekleri'' diye bir atolye kuracağım ve sipariş üzerine sözlerinize nişanlarınıza nikahlarınıza bunlardan yapacağım efendim :)

detaylarım pek yakında.. bu kıza az destek olunuz sevgiyle kalınız :*

esenlikler dilerimm...




7 yorum:

  1. Ayy canım benim Allah mutlu etsin ömür boyu :) O makas benim nişan makasıma nasıl benziyor öyle ... Benim de içime simmeyen çok şey oldu. Gerçekten nasipten öte yol yok. Herşeyin hayırlısı. Nişanın yapılmış bak ne güzel buna da şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok şükür ne yapalım en kötü günümüz böyle olsun dedik bizde rabbim başka dert vermesinde..
      çok fazla hayal kurmayıp çok düşünmemek gerek sanırım bazen :)

      Sil
  2. Demek ki bu yağan yağmurların sebebi sizin nişanlınızmış :)
    Allah tamamına erdirsin, Musmutlu bir yuva kurmayı nasib etsin inşaallah. Çok enerji dolu bir post olmuş. Merakla detayları da bekliyorum: Allah kolaylık versin size ve darısı tüm bekarların başına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah Rabbim herkese huzurlu yuvalar kurmayı nasip etsin :) mümkün olduğunca az aksilikle inşallah ;)

      Sil
  3. En Trend Bayan Ayakkabıları SeninTrendin.com’da…
    2014-2015 Modasına Uygun Bayan Ayakkabı modellerini incelemek için sosyal medya sayfalarımızdan takip edebilir (facebook, twitter, instagram), senintrendin.com sitesi üzerinden kadın ayakkabı modellerini, kadın ayakkabı fiyatlarını görebilir, kadın ayakkabı çeşitlerinizden zevkinize uygun ayakkabı modelini istediğiniz renk ve ayakkabı numarasını seçerek satın alabilirsiniz.
    Jumex Ayakkabılarının Satıldığı tek site olan SeninTrendin’de Kampanya Yağmuru…
    SeninTrendin’i ziyaret etmek için beklemeyin. En Trend Bayan ayakkabı sitesi olan SeninTrendin.com’da geçici bir süreyle üye olan herkese 10 TL indirim kuponu hediye. Aldığınız her ürünün %10’u tutarınca para puan hesabınıza yüklenmekte, 50 TL ve üzeri kadın ayakkabılarında kargo ücretsiz, 300 TL ve üzeri kadın ayakkabı alışverişlerinize 75 TL hediye çeki kampanyalarımız sunulmaktadır. Ayrıca En Trend Kadın ayakkabılarına özel en ucuz fiyat garantisi senintrendin.com’da. Bayan ayakkabı modellerimizi inceleyip, senintrendin.com sitesinde bulunan indirimli kadın ayakkabı fiyatlarından daha ucuzunu buldum diyene farklın iki katı para puan hediye.

    YanıtlaSil