bu kız ;

bu kız ;
topukluda 36, klasik ayakkabıda 37 giyen ,
36 bucuklu ayakkabı numarasından muzdarip bir kız
dır,,

1 Haziran 2016 Çarşamba

36 buçuklarım olmuştu 39 !



sonra bambaşka bir dünyanın bambaşka bir ruhaniyetin içinde buluvermiştim kendimi
ne yazacağımı ne söyleyeceğimi bilemeden oturmuştum blogumun başına
dünyanın en muhteşem olayını anlatacaktım sizlere
ya da 
en korkulu rüyalarımı


en dengesiz zamanlarımdayım düşünün işte.
bazen kendini dünyadaki en güçlü insan zannetmek ama en güçlü en korkusuz
bazen de hiç bir şeye yetemediğini bilmek , acziyet.


annelik ...

bu nasıl bir duygu  nasıl bir lütuf nasıl bir nimet allahım gözlerimi her kapadığımı defalarca ve defalarca şükretmek, , allahım sen isteyene de ver  istemeyenlere de ver demek ,
ne güzel bir tat.
damağımda
içimin taa derinlerinde <3


ben buraları kararlarken son günlerimi sayıyorum sanırım , birazcık yatağıma bağımlı kaldım şu sıralar . erken doğum tehditleriyle annelerini korkutan iki ciğerpare adamımı içimde tutmaya çalışıyorum.ilaçlar bişeyler nazlı ve kıymetli tatlı canım öylece yatıp günümüzü haftalarımızı doldurmaya uğraşıyoruz , e yazmak da en iyi ilaçlardan biri olduğu için azcık kenarından bloguma ugriyim didim ^.^   zormuş bu işler vesselam hele beklemesi zaman doldurmaya çalışmak . içinde tutmaya uğraşmak ikiz annelerinin en zor imtihanı sanırım ; ' dayanabildiğin kadar dayanmak.' 
bunu duyduğumda ne kadar da garibime gitmişti , ne yani sanki doğurmak bizim elimizde mi ay hadi alıverin diye biz mi karar veriyoruz sanki demiştim. şimdi o dayanma sınırları içerisinde gidip geliyorum işte , artık alalım diye ağlıyorum bir yandan da daha onlar çok küçük azıcık daha sabretmeliyim diye kendime gaz veriyorum . 

bu gün 34+3 
33. haftamda başlayan sancılarımla doktora gidip doğumumun başlamasıyla hastaneye yatmıştım. benim tatlı canımdan hamileliğim boyunca iğne korkum yüzünden doktorcuğuma yalvar yakar sadece 2 kez kan alınmıştı, başka da ne aşı oldum ne bişey ^.^ mis :)  taa ki o güne kadar , küçük adamcıklarım içimde dursun akciğerleri gelişsin sancılarım hafiflesin diye yemediğim iğne serum ilaç kalmadı -.-   hastane zaten kesinlikle tahammul dahi edemediğim bir ortam , bir sürü hemşireler bişeyler .. aklımda olan tek şeyse koluma açtıkları damar yolu ve  daha hazır olmayan hastane çantamdı. yoksa ben zaten bi yandan ağlayıp zırlayıp bi yandan  daha doğurmıcam ben , beni evime gönderin diye ortalığı yıkıyordum . aman koca kız olmuş karnında da bebeleriyle iki iğneden korkuyo diye kın kın beni kınayanlar da hiiiç umurum olmadı açıkçası , zaten gözümde herşey mahşer yeri gibiydi ,  doktorum bi yandan ameliyat elbisesi getirmiş bi yandan şu kızın geceliklerini getirin diyor  bebeklerin eşyaları hazırdı dimi diyor, bi yandan annem takılarımı çıkartmak için uğraşiyor bi yandan küçük görümcemcim elinde liste çantaya ne koyup ne getiriyim diye soruyor ,hangi terliği getireyim diyor , daha hiç bir terliğim ayağıma olmuyorki 36 dan 39 u bulan şişko ayaklarıma hangi terliği getirsin ki ...  biri kanımı almak için uğraşıyor biri nst ye bağlamaya uğraşıyor  biri dil altından ilaç sıkıyor . olaylar olarlar , bende fırsat buldukça canım eşime çemkiriyorum 'niye getirin beni buraya evimize götür beni ben sana gelmeyelim demiştim' diye ... 



velhasılı benim dediğim oldu doğurmadan evcağızıma geri geldim , hastane kıyafeti de giymedim evden gecelikte getirtmedim takılarımı da çıkarttırmadım ! hayır efendım bebeklerimin kıyafetleri de daha hazır değildi ! hıh ! çünkü elim hiç premature kıyafetlere gitmemişti , minicikti onlar çok küçüktü , tutamazdım ki...   
ama siz siz olun öyle yapmayın gerçekten her duruma hazır olmak gerek hem psikolojik olarak hem hastane çantası olarak :)  

esenlikler dilerim <3













6 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun. Vaktinde sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah. Bir de ikizlermiş :) Ne güzel, ne mutlu size :)

    YanıtlaSil
  2. İkiz bebek ay ne tatlıı hayırlı olsun sağlıklı olsunlar inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Hayirli olsun canim, saglikla al kucagina, hep hayalim ikizlerimin olmasiydi ama anlattiklarindan sonra biraz kararsiz kaldim :) İgne korkusu da zor sey insallah yenebilirsin ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlat zaten dünyanın en güzel nimeti bir de ikiz olunca iki kat tatlı rabbim isteyen herkesin gönlüne göre versin inşallah :) e tabi zorlukları da iki kat muhakkak :D
      iğne konusunda da herkes eskiden ,ilerde ana olucaksın hala mı korkuyorsun derdi, gerçekten hamileliğimin şu son safhasında yemediğim iğne ilaç serum kalmadı ama gel gör ki korkum da bi nebze geçmedi :S napalım beni de böyle sevsinler birazcık :D

      Sil